Sunday, July 26, 2009

26 JULAI 2009

Semalam masa aku balik, mama tlg jaga Ilham. Mama telefon, Ilham dimasukkan darah sebab darah dia kurang...malam tu aku n hubby tukar shif plak n jaga Ilham sampai pagi. Kesian aku tgk Ilham, tak aktif mcm budak lain seumo dgn dia...asyik tdo jer...kena penangan ubat. Yang aku bleh buat sekarang nie, tukar diaper dia aje, yang lain2 semua misi buatkan, termasuklah bg susu. Pg nie aku jaga Ilham sorang2 sebab hubby keje...dr cakap nak kurangkan dos dormicum n tgk sama ada fits dia datang lg ke tak. Tawakal ajelah, moga2 Ilham tak fit dah. Ct scan dia dijadualkan hari selasa nie. Aku tak tau nak harapkan apa dari ct scan tu. Kalau jumpa 'sesuatu' pun bahaya jgak. Kalau result ok, kena cari punca lain pulak. Tiap2 kali solat aku pohon supaya Ilham cepat sembuh n jadi mcm budak2 normal lain. Tp mmg pada hakikatnya aku sedar penyakit Ilham nie sukar diubati...

No comments:

Post a Comment